Prisa gud, skatteåterbäringen är här....

...okej kanske inte riktigt än, men snart.
Var in på skatteverket där det stog att senast 14 april skulle man ha deklarationen hemma hos sig!
Jag har stora förhoppningar om att jag kommer få tillbaka lite pengar..Håll tummarna!!
Redan i morgon så kan man med hjälp av E-legetimation se sin deklaration och deklarera via nätet.
Alltså redan i morgon!!
Så har ni lite att göra i dag så tycker jag ni ska se till att skaffa den där legitimationen så ni får veta.
Det ska i alla fall jag!

Har varit ut på en morgonpromenad men det var nästa bara is, två gånger höll jag ofrivilligt på att gå ner i splitt.
Har lite andra samtal jag måste ringa också, sånt tycker jag är jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Elinpelin

ÅH! Imorgon får man alltså veta hur mkt extra man kan spendera i NY :) Men med min tur åker jag på världens största restskatt IGEN!

2009-03-23 @ 12:16:05
Postat av: Hanna S

Eller å blir det inget NY alls! Man får restskatt på 10.00o istället!

2009-03-23 @ 12:48:26
Postat av: Elinpelin

Inget NY är inte ett alternativ!

2009-03-23 @ 14:07:49
Postat av: Anonym

Vi kommer få tillbaka så mycket pengar så vi bokar en till resa på direkten. Jag känner det på mig.

2009-03-23 @ 15:22:57
Postat av: Hanna S

Skoja ju ba! Vi kommer typ få en miljon tillbaka, jag ba kännere! I CAN FEEL IT; IT*S COMING!!

2009-03-23 @ 15:56:48
Postat av: Anonym

Skoja ju ba! Vi kommer typ få en miljon tillbaka, jag ba kännere! I CAN FEEL IT; IT*S COMING!!

2009-03-23 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0