Presenter!!

Åh vad härligt! Jag har fått mer presenter!! Nu har jag fått lite av varje!
Presentkort, pengar (både svenska och dollar) parfym, halsband....ja en massa.
Det kära syster vill att jag ska blogga om (hon vill nog gärna också ha en blogg!) är ju det fina pannbandet hon broderat till mig. Lila, min färg och allt! Fick också en sjal av henne och hon fick en av mig! så lite lika är vi nog allt!

Jag ska visa lite bilder senare men tyvärr är jag alltför trött ikväll och inte i form att vara med på något kort!!

Ska snart hem och sova...förrenten knäppaste drömmen inatt. Jag var en ond Marlena (från Days of our life) och hade på något vis förtrollat John (varför? dom är ju gifta) ja, just det! vi hade sex också!
Hm.. vad betyder den drömmen??

I morgon gäller en tur på Salig röra, kanske kan finda billigt. Sedan bllir det skotertur till Älgsjö där det är palt, ärtsoppa och semlor...gött värre

Sov gott och som jag säger till pojkarna...Flyg till drömmarnas värld!!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bra att du uppdaterar att det va palt i älgsjö hade ingen aning vilken helg det var !!

2009-03-06 @ 20:53:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

imorgon myser vi!

2009-03-07 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0