Ny vecka, nya äventyr.

God morgon mina vänner. Var totalt sliten sen lördagkvällen så ingen morgonpromenad för mig.
Lördagen var galet rolig. Så kul att träffa alla gamla bekanta igen. Men jag måste dock erkänna att det var allra roligas att träffa ens vanliga kompisar!!
Här kommer några kort sen lördagen


Jag och Frida innan vi for vidare till Universum.  Jag, Frida och Linn (hanna var också där) skippade förfesten på Rött och hade vårt egna preparty hos Frida. Mycket trevligt och mycket mindre stressande.


Linn och Magnus


Frida, Elin och jag inne på toaletten.

Det var som jag skrev tidigare en väldigt trevlig kväll. Jag han till och med en sväng på Shlagern...Elin och Andreas var där så jag tänkte att jag måste ju pasa på att göra det mesta av lördag kvällen.
Men roligt hade jag;)

Söndagen spenderades i Elin och Andreas soffa. Vi åt, såg på tv, sov och åt lite till:)

Nu ska jag snart gå och hälsa på Malin och hennes nya lilla bebis Ebba!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tusen tack för receptet verkar ju super gott det ska jag göra till lunch nån dag Mmmmmmmm !!



Men du hur gick det med håret hann du bli klippt å så sist du skulle dit ??

2009-03-30 @ 10:33:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Finaaa girrrrls och de är mina! my my my!

2009-03-30 @ 15:49:38
Postat av: Anonym

Snygga kläder! Hur gick det att gå i skorna, sköna?

2009-03-30 @ 18:04:19
Postat av: ElinT

Vilka fyllekajor!

2009-03-31 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0