Nörd, störd överkörd!

Oj vad jag känner mig slut idag. Helt död både till kropp och själ.
Ansiktet är blekt och pluffsigt, ser inte ut som jag sett solljus på flera månader.
Vad händer?
Är så trött, så trött... skulle behöva sova i en vecka. Men när jag väl ligger i sängen så har jag 1000 saker att tänka på.
Mest saker jag vill köpa.
Jag vill ha
vill ha
vill ha
vill ha
Men vad gör det för nytta? Om jag som för tillfället inte ens orkar glädjas åt det?
Skulle behöva åka bort. Till värme sol och bad!
Och nej! Att jag åker till New York hjälper för tillfället inte. Självklart är jag glad men just nu känns det år här ifrån.
Och nej! Att jag fått en bra löneförhöjning hjälper heller nte för tillfället.
Nåväl, jag åker ju till Åsele i helgen. Får vila upp mig där.
Kära syster jag behöver få vara på spa, fixar du?
En skotertur och gott sällskap ska nog göra susen. På måndag kommer jag med nyfunnen energi...(hoppas, hoppas!)
Förresten sis, visst har jag skoterkläderna hos dig?? (Måste ju spara in på telefonräkningen också!)

Vi ses

Kommentarer
Postat av: Hanna

Öppet brev till alla läsare!



Tack för att ni tar hand om min syster när jag inte gör det! Hon verkar vara i behov att stöd och nån som håller reda på henne! I know!!!

Som ni såg i inlägget ovan så undrar hon om sina skoterkläder.

Svar JA. De finns här. Ligger på exakt samma ställe i min hall där du släppte dem sist!! Nån annan som är bekant med dessa tendenser????



Till er övriga läsare kan jag meddela att syster ska idka friluftsliv i helgen. Sedan ska hon uppvaktas !

En av prsenterna kommer att kräva ett alldeles eget inlägg här i bloggen , så vänta med spänning!!!



2009-03-06 @ 12:52:04
Postat av: Hanna S

Skönt med barnfri helg! delad vårdnad av Erica tycker jag är himla utmärkt idé!

2009-03-06 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0