Mina fynd!

Nu är det helg! Firar för tillfället med Loka Päron...gott värre.

Lovade att visa min storshopping i Åsele, så här kommer det!

                         

Min fina väska! En brun "mellanliten" väska.
Kommer passa superbra i NY, jag kommer se så chic ut, tror ni inte?



 Snygga blänkade lila örhängen (clipps)

 I dessa kommer jag ju att vara zebrasnygg, eller hur...ha,ha.ha..

Fina köp va? Förstås med lite snyggare kläder till och för detta paketet betalade jag.....
23 kr!!

Dyrt va?!

Förresten! Boendet i New York är kirrat.
15/7 går flyget då jag och 5 kompisar till åker till vad som kommer att bli en superb semester :)
Lovely!! (jag vet att jag tjatar om det, men jag kan inte låta bli!)


Kommentarer
Postat av: Hanna S

vilka fem kompisar hade du tänkt å åka med femtonde JULI?

2009-03-13 @ 18:10:12
Postat av: erica

juli, juni...det är väl inte så noga bara jag kommer med planeet! Men du har rätt...det ska ju vara juni...

2009-03-13 @ 18:24:13
Postat av: Anonym

Vi tackar alla för hälsningen!

Maria, Sandra, Patrik o Emma

2009-03-13 @ 23:04:12
Postat av: Anonym

Haha! Ja jag tänkte detsamma, vi kommer hemm 3 veckor innan du åker och berättar allt du kan göra då Erica ;)

2009-03-14 @ 08:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0