Lite shopping...

Det blev en snabbis på stan. Jag och Hanna såg förstås massor av fina saker vi vill ha.

Det här fick jag med mig hem.

En ny fin diskhandduk. Jag måste ju torka med stil...och med härliga vårkänslor:)


Två härligt fina brickor som jag kan ha när jag får besök. Bjuda på en kopp te och en smörgås. Eller varför inte lite choklad och en krämbulle?!!
Fina var dom i alla fall!!

fick ju en till present av syrran som jag inte visat än...

Det här fina halsbandet som är gjort av ett företag från Åsele, LÖV tror jag det heter!
Fint va? Hon känner mig väl (konstigt vore de väl annars) och vet vilka färger jag gillar...

Så idag har jag varit härligt vårfin och här och häpna, solen tittade fram en stund:)

/So long 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina grejer riktigt våriga å halsbandet var fint !

2009-03-15 @ 13:59:05
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

finafina saker ey! nu ska jag ta kärringpromenaden sen blire gott med räkorna och Grey's och sen kommer duu!

2009-03-15 @ 14:01:02
Postat av: Hanna

Angånde dina fynd längre ner och det ringa priset 23 kr. Du fyndade väl ännu mer än det eftersom jag betalade!!!!!!!

2009-03-15 @ 18:09:30
Postat av: Elin T

Krämbulle och choklad! ja tack om 2 veckor :)

2009-03-16 @ 09:53:07
Postat av: jenny

Måste ju bara säga att din blogg är såå fin!!!

Hur har du fått till den?? :)

2009-03-16 @ 15:18:48
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0