Lilla Ebba

Åh! hon var så söt Malins lilla valp. Jag vill också ha en liten hund men jag inser ockås att det skulle vara väldigt mycket jobb att ta hand om en hund själv som jag är. Det är inte förrns nu som jag kan tycka att det kan vara bra att jag inte har Casper. Skulle jag få tillbaka honom (hur nu det skulle gå till) skulle jag givetvis säga ja, men jag inser att han skulle få vara själv väldigt mycket och jag skulle beöhva göra helt andra prioriteringar i mitt liv än vad jag gör nu.
Det är kanske till och med så att jag kan inse (men det sitter jävligt långt inne) att han har det bättre där han är nu.
Sen är det ju förstås så att jag VET att Casper förstås mest av allt skulle vilja vara hos mig, men nu funkar det ju inte så.

Ebba var otroligt söt, ett riktigt litet busfrö.
Här kommer lite bilder på henne!










Har ni sett någon sötare?
Ja det förstås, man kan ju inte räkna med Casper för han vinner ju självklart över alla men jag tror bestämt att Ebba kommer tätt efter.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sååååååååååååååååååååå jäkla söt !!

2009-03-31 @ 09:49:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0