Ja inte vet jag?

Herregud, hujeda mig och allt vad det heter.... varför vill man (jag) ha så mycket grejer hela tiden??
jag vill ha fint hemma, fixat och fräsht men icket. Ok, jag har ju fått det himla fint i vardagsrummet (och tjejigt som någon påpekade)
Men jag vill ha fler hyllor att ställa flera saker på
Fina tapeter i sovrummet
Många krokar att hänga halsband på
någonstans att ställa fina skor
Ha fina hattaskar
Snygga blommiga koppar
ljust och fint och vår, vår,vår.
Det är kanske det det beror på...att vi alla längtar till våren och vill då börja fixa och trixa hemma?
Nå väl, för mig står det ju NY med stora bokstäver på, på alla mina pengar så inget nytt hem till mig.

Än så länge funkar ju det här köpstoppet bra....förrutom all ångest jag får av den..ha,ha,ha...

Förresten jag har glömt och visa vad jag hittade på salig i Åsele...ni ska få se, jag kommer va såååå het..(hetare!)
Kanske till och med Top Notch (eller hur det nu stavas)

So long

Kommentarer
Postat av: Hanna S

material girl! :) ja du, om man åtminstone kunde handla lite nya kläder, skulle ju känts nice. men det kommer. allt kommer, det är väntan som är jobbig. vi ska ha gulsäcken med till NY, får jag jobbet har jag räknat och kommit fram till tretton fina tusen i fickpengar, håll fast tummarna för de har inte ringt än..



freaky friday!

2009-03-13 @ 14:03:54
Postat av: Hanna S

menade såklart GULDsäcken.. inte fan ska vi ha med en säck med piss inte!

2009-03-13 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0