Huvudet upp och fötterna ner...

..eller vad säger man?
Känner mig lite piggare nu men inte på topp. Antar att det är livet, att man har sina svackor. Men jag vill bara vara på topp.
Om man tittar tillbaka på mitt förra år så tycker jag själv att jag haft tillräckligt med svackor.
Huvaligen!
Men nu är det över. Tack och lov för det! jag vill aldrig må så igen. så på något vis tror jag att jag blir lite rädd om jag känner mig lite nere ibland....
Herregud vad det här blev allvarligt nu, så var det ju inte tänkt!!

Jag tänkte ju fira min lilla "Potti", min älskade systerson och gudbarn som har namnsdag idag! (ja, jag vet! det är lite pensionärsvarning på att komma ihåg namnsdagar!)

Grattis Edvin!!

Kommentarer
Postat av: Elin the funky

Vi känner oss alla nere ibland Erica, du fick nog en sväng av vårdeppen, har själv känt av den! Vi får peppa varandra :) Kram!

2009-03-11 @ 12:25:16
Postat av: H.Strand

toppen bestiger vi i juni!

2009-03-11 @ 12:50:52
Postat av: viktor

tfdxbhyfv vcbgggfyyry

2009-03-11 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0