Härligt, härligt

Idag (än så länge) har varit en härlig dag.... förstår fortfarande inte varifrån jag fick enegin till att kliva upp kl 6 utan att någon tvingade mig.
Har till och med hunnit plocka undan lite här hemma,se på tv och göra annat smått och gott...(det här måste jag försöka fortsätta med!)
Solen värmde hela lägenheten, tror jag hade 27 grader i köket och det mina damer och herrar är värmerekord i denna vinterkalla lägenhet. Kanske jag har fått ytterligheternas lägenhet, svinkallt på vintern och superhett på sommaren.
Nog om min lägenhet!
Kände att jag var tvungen att ta tillvara på det vackra vädret. Läste faktist på aftonbladets framsida "Så här länge håller värmen i sig" Vadå? ska den försvinna nu? Jag som trodde det skulle bli sommar.
I alla fall tog jag en promenad ner till älven.
Där var det strålande vackert...precis som jag! Ha,hahaha... Jag är en självgod jävel idag. (Och uppenbarligen en som svär mycket)







Härligt var det! Måtte folk som åkte skidor på älven, det såg superhärligt ute.
Vänner, blir de kanske en termos choklad (alt kaffe å baileys) på lördag om solen tittar fram?




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Häliga bilder !!

Hm det där med choklad å bailyes lät gott tror jag tittar förbi på lördag :))

2009-03-19 @ 12:27:22
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi har ju funderat på att grilla med the kids på lördag, ni kan ju fundera på om det är något ni orkar med... :)

2009-03-19 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0