Härliga morgon!

Vaknade vid kl 6 med att solen sken in genom fönstret. Har som sagt lite problem med att kliva upp på morgonen så därför brkar jag sova utan nerdragna persienner med hopp om att dagsljuset ska göra sitt.

idag funkade det galant! Solen sken och jag skyndade mig ut på en stavgångspromenad. Härligt att starta sin dag på så sätt!

Idag har jag en riktig lyxdag! Jobbar bara till kl 12.00 för att sen ta mig till Dragonskolan där jag ska få håret klippt och färgat (äntligen) Hoppas resultatet blir bra, är förstås lite nervös med tanke på att det är en elev som ska göra jobbet men jag tror det kommer bli bra.
Hur jag ska fortsätta dagen det vet jag inte riktigt än. Jag tror att det blir något pass på Iksu (vi får se) innan jag åker till Elin P och se om hon har någon klänning jag kan låna till återträffen.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

tankeställare Erica. man får det vissa dagar. ellerså blir man mer förvirrad än man brukar vara. man borde ha ett ställ, ett ställ där man kan ställa tankarna och sen gå därifrån. hur bra vore inte det så säg! gonatt ses imorgonbitti.

2009-03-17 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0