Härlig helg!

Det har varit en lugn och avslappnande helg. Vet inte vad det beror på men jag sover så gott i Åsele, kanske det är luften?

På lördag blev det som sagt skoterutflykt

Jag och Edvin körde pappas skoter



Det var strålade värder och otroligt härligt att vara ute. Skulle önska att ni alla fick se med era egna ögon hur fint det var!!







Väl i Älgsjö åt vi korv...


Alla utom Edvin som frågade vad det var som luktade så gott och bestämde sig därefter att äta ärtsoppa (vi var alla förvånade)


På kvällen gick jag, Hanna och Jocke och såg Män som hatar kvinnor.
Den var väldigt bra trots att jag var väldigt rädd...gillar inte hemska filmer...
Måste nu läsa dom två andra av Stig Larssons böcker, mest för att få veta om de två huvudrollsinnehavarna får "ihop det"!!

Ikväll (är hemma nu) har jag visst fått turen att bli bjuden av mat av HS.
Tack kära vän!
Sedan blir det gossip och kanske något gott??!!

Sen ska jag invänta en ny vecka och nya goda vanor...(inge mer godis och fika fram till 10-års jubeleet!) Nu är till och med jag trött på götta!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

2009-03-08 @ 21:39:49
Postat av: H.Strand

ååh min guud. helviiide så mätt jag är. har typ mat upp till hjärtat! vill inte heller äta mer! taaack för öronen och tyget, me laajkii! skönt med sovmorgon för dig, känner absolut inte för att kliva upp tidigt imorgon, men sen har man ju fyra i rad då man kan sova uuuut.

natti. kram!

2009-03-08 @ 21:43:09
Postat av: Moster

Vilket underbar helg ni verkar ha haft!

Är det Kjells hus som syns på en av bilderna bilden?

Ska du till New York? När?

2009-03-09 @ 11:25:51
Postat av: Sandra

Finns det bio i Åsele?:O

2009-03-09 @ 20:38:59
URL: http://sandraigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0