Grattis kronprinsessan

och även kära syster som har namnsdag idag! grattis...nu ni! två dagar i rad som jag har koll;)

Dagen idag har varit en härlig dag!!
Först träning på Iksu, sedan hälsade jag på farfar på sjukhuset och till sist jobb. Dagen bara susade förbi!!

Jag hade ju lovat att visa systers present... så hör kommer en lite bild. (tyvärr så var ju modellen inte den bästa)

Pannbandet har hon gjort själv. Hon kan hon!! Vill ni beställa så hör av er till mig! Ha,ha,ha... hon kanske får sig ett extra jobb;)

Sjalen fick jag också, fin va? En av mina fovoritfärger, lila!



Nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden"
Tyckte ju filmen var så bra så jag fortsätter med 2.an för att se hur det går.
Tycker det är så skönt att lyssna på talbok. Det fungerar utmärkt när man ska lägga sig eller är ute och gå.
Då kan man bara fortsätta gå och gå och gå!

See U

Kommentarer
Postat av: Hanna S

lila är superfint! modellen känner jag igen, var det inte hon som vann top model säsong 10? kanske minns fel.

jobb en kväll är plågsamt, men imorgon är sista! jag vill ha jobbet, VILL HOPPAS ÖNSKAR! hörs imorgon finur!

2009-03-12 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0