Goder morgon!

Sol idag igen! Härligt, ända nackdelen är väl att det bliv väldigt blött ute...skulle behöva ett par nya stövlar men vi njuter ändå.

dagen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. Håret tog väldigt lååång tid, blev inte riktigt klockrent och jag han inte klippa mig.

Jag har tid igen på onsdag för klippning samt att dom då skulle fixa till färgen. Som det är nu så har jag mycket ljusare botten än längder. Vi får se hur dom löser det hela, antingen genom att lägga in fler slingor eller att tona botten lite mörkare. Det jag blir orolig över är tänk om dom inte hinner klippa igen. Aja, jag ska sluta med oro!

Sen var jag på en massage som var härlig men lite underlig.... har inte riktigt bestämt mig vad jag tror eller tycker men vi kan väl säga sågär att det var en ovanlig dam.

Lagade lite mat när jag kom hem, så nu har jag frysen full...(nästan)

Spenatsoppa, enkelt och gott det är mat för mig. Till höger har vi torsk med keso och spenattäcke. (visst låter det lite flådigt när man säger "täcke" ? istället för ovanpå slängde jag dit en slev...(vilket egentligen var det jag gjorde!!)

Gott blev det i alla fall, jag är ju ingen som gillar att laga mat tycker mer att det är ett nödvändigt ont, så därför brukar jag göra mycket när jag väl lagar mat!!

Ha en bra dag, planerna för tillfället är att spendera lunchen ute i solen så vem vet.. jag kanske får lite färg?!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Du är fin på bilden

2009-03-18 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0