Fredag den 13e

Undrar om det händer något oturligt idag? Jag är bara glad att det är fredag så jag tycker redan att jag har tur!!
Får väl försöka att inte gå under några stegar, gå förbi vägar med svarta katter eller krossa speglar så jag inte får någon otur.
Inte för att jag är särskillt skrockfull, I make my on luck!! Vad mer är det inte man ska göra..visst är det något med salt?
Eller är det bara i Sunes sommar? Ja, inte vet jag!
Skönt är det i alla fall, med fredag alltså! Veckan har trotts min trötthet gått fort, det är skönt tycker jag.

När jag fyllde år fick jag en film med Sally säsong 2 (jag älskar Sally) och filmen Rallybrudar av Elin P... kanske jag ska se den i eftermiddag, det kan vara härligt att bara ligga och slappa framför tvn.

Nåväl, nu är det dags att pinna på till jobbet!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååååå sally hon e ju bäst !!!

2009-03-13 @ 11:21:57
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0