En liten blogglunch

Tar mig en liten lunchpaus och passar på att uppdatera.
Så vad hra hänt sen sist...?
Inget?
Nähä, just det ja! Antar att det är så när man sitter på jobbet. det hinner inte hända så mycket. (förrutom jobb då)

Längtar till middagen hos Malin... har fått höra att det ska serveras haollumi (om det nu stavas sådär?)
Det kommer i alla fall att bli supegott. Jag ska passa på att gossa med Siri. Hon är ju trots allt den enda katten i världen som jag kommer överrens med, så hon ska få lite löövv...Vare sig hon vill eller inte (och jag gissar på det sista) ha,ha,ha...
Malin har sån tur att hon får en annan liten kärlek som kommer på lördag (en hundvalp) tänk vad mysigt... Jag är så avundsjuk.
Hon (Malin alltså) berättade just att hon hade mycket hon behövde handla...grejer till hunden, koppel..mm..och det var något mer... vad va det nu??
Ja, just det! Allergi medicin!! Malin är nämligen allergisk (det går över!) mot pälsdjur...ha,ha,ha...
Sorry Malin, men jag kunde inte låta bli att berätta det hela, nu har du blivit "outad" på bloggen:)
Hur känns det??

Nu tillbaka till jobbet!
/Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0