Bakisdag!

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag!
Vi hade förträffligt roligt igår, tack för de fina presenterna.
En parfym-favoparfymen och en plånbok - som jag önskat mig:)
Sen fick jag lite annat smått och gott:)

Jag bjöd på muffins, chips och bål!


Det blev utgång på rex. tyvärr tyckte jag att de flesta var yngre än mig...ålderskris på gång?? Ha, ha
Nä men det var lite tråkigt.

Så här trevligt såg det ut när jag vaknade upp tidigt i morse!


Ingen vidare trevlig syn men som den duktiga flicka jag är (jisses var kom den ifrån?) så städade jag undan på en gång!!

Nu är det bakismat med Hanna som gäller, sedan middag hos Elin och Andreas. Trevlig söndag.
Ska skynda mig...Hanna beehövde visst ett nytt huvud:)

/So long

Kommentarer
Postat av: H.Strand

ändå en himla färgglad röra må jag säga! nu har vi paus från varann, vi kanske behövde det! ses om 2 h!

2009-03-01 @ 15:08:22
Postat av: Lovisa

Mmmmm vilka muffins ! Inte illa !

2009-03-01 @ 17:56:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Kusse E

Hello.. vikten tid är kalaset imorrn då? För man är väl bjuden?!?!=)

Kram

2009-03-02 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0