Avundsjuka!

Jaha, efter senaste inlägget har jag märkt att jag också drabbats av den berömda "bloggavundsjukan"
Nu när jag blivit framgångsrik bloggare så duger det minsann bra att kritisera.
Det är så typiskt, så typiskt er. Syster Hanna och kusin Elin det här blogginlägget är till er!!

Kan jag rå för att jag föddes med vackert lockigt hår?
Kan jag rå för att jag föddes med en oemotståndig charm?
Kan jag rå för att jag får det jag vill ha?
Kan jag rå för att jag aldrig behöver be om det?
Kan jag rå för att ni inte har allt som jag har??

Ha! Här får ni!! Ett försvarstal som hela världen kan läsa....
För er andra så kan jag ju berätta att det under min uppväxt funnits viss avundsjuka från dessa flickors håll.
Dom har mer än gärna konkurrerat om vår farmor och farfars uppmärksamhet. Jag å andra sidan försökte aldrig med annat än att vara den underbara flicka jag är! Ha!
Ok, om jag ska vara ärlig så kan väl jag erkänna att jag kanske nån gång fått något som de andra inte fått men jag lovar och svär!! Jag har aldrig bett eller tjatat om att få något. (Jag har faktist hört att andra åkt dit för att försöka få nått) Vad säger ni om den va??

Nä hörrni.. man kan ju inte bara mer än acceptera hur man är. Och med tanke på vår farmor och farfars "ordspråk" så kommer här ett till från min farfar...faktiskt min favorit!

"Den tjejen, hon ser ju använd ut"
Bra farfar! Jag gillare!

Sov gott nu mina vänner...(ja Hanna och Elin P också) Däremot så tycker jag att ni två ska tänka på hur era hårda ord sårar mig...sover ni gott om natten??
Så typiskt er förresten, att gadda ihop er mot mig.
Men i morgon är det slut med det, för i morgon är jag 26! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis erica, jag hoppas jag var först ut!:D

2009-03-03 @ 00:10:09
URL: http://sandraigen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skrattar så jag tror jag dör ...

Ja allt det där har man ju inte gått miste om !!!!!

hahahaha



Å grattis på födelsedagen !

2009-03-03 @ 11:10:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0