Sabbare än blixten...

......går tiden nu känns det som. Allt går bara fort, fort förbi. Fördelen är att allt det tråkiga tar väldigt kort tid men nackdelen är att allt det roliga går ännu snabbare föbi. Det borde gå att snabbspola det tråkiga och pausa det roliga, ha! nu var jag filosofisk nästan som Hanna S (man blir som dom man umgås med)
Har haft bra möten på jobben så jag tror nu att jag kommer få en toppentid hela sommaren igenom (äh va fasen, jag är kaxig idag och chansar på en toppenhöst också)

Helgen som var har jag druckit vin, mera vin, solat, sett en padda, gått på stan, käkat glass och tagit sommarens första dopp! Det var inte så kallt, men vattnet var smutisgt. Inte ofta man badar fast det inte har hunnit bli juni.
 Härligt, härligt


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Filosofen Erica! Alla är filosofer innerst inne! Tack för idag, vi kanske ses imorgon! puss!

2009-06-01 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0