Jag är beroende!

Än en gång är jag fast. Jag har kommit in i ett beteende jag inte kan bryta mig ur. Vart jag än är ser jag till att jag har med mig den lilla flaskan.... Jag pratar ju förstås om nässpray!! Högst 10 dagarstår det, 10 dagar my ass... Det är ju när man kommer upp kring 10 som man behöver den som mest.
det kanske inte verkar som ett så stort problem, men tro mig, det är det! Tänkt dig själv att inte kunna andas.. har provat den där jäkla näskannan som Anna Skipper hadde men vattnet rinner ju så himla sakta. Jag får ju stå med den där kannan en hel förmiddag. Och resten av dan känns som om hjärnan är full med snor. Nä mina vänner jag behöver en avvänjning. Snart...men jag fortsätter ett tag till!!

Lunchade med Malin igår, trevligt värre när vi skulle gå så hör jag bakom mig hur hon säger - Aj, Jävlar!
Jag vänder mig om och då har hon blivit påkörd av en cykel, haha..sånt händer bara Malin!

idag går/springer vi vårruset med jobbet, det blir mycket trevligt. Jag hoppas på bra väder. Förresten... är det Grays ikväll?? Inte missa i så fall!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Vi kan kolla Grey's här om du vill!

2009-06-03 @ 14:14:25
Postat av: Lisa

Tjabba tjena hallå!!

Kommer du vill Åsele på lördag?

2009-06-04 @ 21:20:56
Postat av: hanna

Står tiden still inför new york resan eftersom du inte uppdaterar

2009-06-10 @ 08:52:15
Postat av: Hanna S

För att uttrycka det milt, du är förbannat dålig på uppdatera!! Skulle in här och påminna dig och såg att jag inte är ensam om min åsikt! Bättring nu!

2009-06-10 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0