Inget att säga.....

Hej mina vänner!
Som ni märker var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen, jag har helt plötsligt ingenting att säga. Konstigt va?
Jag brukar ju alltid ha något strunt att skriva om. (ungefär som det här)
Funderar starkt på att lägga ner skiten, vi får se...väntar än så länge!
Tiden rusar iväg himla fort och på lördag åker vi till sthlm och på måndag så äntligen, äntligen åker vi till NY.
Som vi har väntat. Börjar känna mig lite pirrig inför resan främst inför allt jag har tänkt mig att köpa, det har varit en väldigt snål (om man ser shoppingmässigt) vinter men till NY tar jag med mig spenderarbyxorna. Haha..
Jaha, annars då?
Något nytt?
Nä, inte här heller...förhoppningsvis har jag en massa roligt att skriva om när jag kommer hem från Newan.

Kan inte bestämma mig om jag är på bra eller dåligt humör idag. Ute på morgonpromenaden var jag glad trots att det regnade men nu är jag nog lite småsur trots allt. Skulle mest av allt bara villa ligga inne och se på en bra film och käka en massa godis... istället tror jag att jag ska ta med mig träningskläder på jobbet och springa lite innan jag går hem. Vad tror ni? Det låter som en plan va?!

/Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Lägga ner? Ja, du är ju bra på att lägga dig ner :P Nej, men stanna. Vi behöver underhållning, av klass. Det kan bara du ge, se till och göra bort dog lite nu, så vi får skratta vilt!

2009-06-11 @ 13:51:21
Postat av: Söder

Jag håller med Hanna jag! Jag behöver alla bloggar för att veta vad ni sysslar med där uppe :) SNART SES VI!! Hurraaa, njo jååårk!

2009-06-11 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0