Drygt

På natten ska man visst sova, men inte jag inte. Nej, nej.. min kropp tyckte visst det räckte att sova till sisådär 00.30, sen var jag piggelin. Tillsist gick jag upp och såg på tv. Alla McBeal, det var vääl bra men jag hade gillat att sova bättre. Kl 4 så somnade jag, irriterande och jag som har längsta jobbdagen idag. Nåja jag ska inte klaga... fast det gör jag ju ändå.
Middag igår hos Söders syrra Maja. Dom åt surströmming och jag hade med mig egen mat, trevligt värre. Vi spelade Buzz och hör och häpna jag vann!!! Malin är du inte stolt över mig!! Vårt spelande har äntligen gett resultat!!

Nu dags att hoppa till jobbet

So long

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir verkligen stolt och lite avundsjuk att jag inte fick vara med!

2009-06-25 @ 13:41:11
Postat av: Hanna S

Jag blev mest sur att du vann. Eller jag menar, att jag kom sist!

2009-06-25 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0