Dagens sammanfattning

Jaha. OCh hur var första dagen hemma? Ett ord: Rastlös!
Jag tror tametusan jag är redo igen, att åka någon annanstans alltså... okej, kanske inte på en gång. Men alla mina vänner får gärna vara här. För nu har jag vant mig med att vara bland folk och tro mig ensamheten är inte rolig!
Inte för att jag känner mig ensam, mer själv men ni fattar eller hur? Jag vet att ni fattar, jag har smarta vänner:)


Så vad hände i NY då?

 

Jag å brudarna skakade rumpa på club, fick gå före i kön men måste gå igenom metalldetektor för att få komma in. Väldigt hög musik så efteråt hörde vi ingenting.

Hanna, jag, Söder o Malin lekte modeller på Museum of modern Art (hur det var ska ni få se sedan) hoppas, hoppas vi blir med på den slutgiltiga bilden. Det vore coolt




Bästa bilden på MOMA enligt Hanna! Haha!

Bestämde med Malin att vi ska flytta till Brooklyn, bo himla mysigt..så där lite bohemchict! Ha rika killar som tar oss ut till The Hamtons på helgerna. Visst låter det som nått?!






Gick över Brooklyn Bridge


Åt, åt, åt.. och drack frozen margaritas - i mängder









Jag har många många fler bilder att visa, fler saker att berätta om, tusen saker att minnas men det får bli någon annan dag. Efter min tidiga morgon känner jag mig trött, sängen lockar ganska bra just nu.

Premiär för Allsång och Morden i midsommer, nu är det sommar.
Såg ni? Visst blir man lite kär i Måns? haha.
Dröm sött

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Awesome!



Det är okej att vara kär i Måns, man får vara kär i vem man vill! tyvärr faller han inte mig i smaken, men han är söt :) Natti sweetie!

2009-06-23 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0