Veckan är räddad!

Första semesterveckan är här och jag måste tyvärr säga att vädret ser inte ut att bi något vidare.
Nåja, jag har ju pojkarna här som håller mig sällskap så vi ska nog hitta på något roligt.
Och kära syster du kan vara lugn, jag ska nog se till att hålla dina pojkar sysselsatta



Som du ser, så har jag lånat några filmer (tack snälla Andreas o Elin) vi har på morgonen redan avverkat två stycken.
Haha..sovmorgon för moster!
Pojkarna är klädda, moster är klar, pannkakssmeten står i kylskåpet och väntar till lunchen, nu är det dags för lekparken....Jag vet inte vad alla snackar om, det här med barn verkar ju enkelt. Hahaha!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Barn är enkla, det är vuxna som är svåra!

2009-07-06 @ 12:26:01
Postat av: Lisbet

jaja, lugnt på jobbet är det fast jag fick panikringa dig. Linda kunde svara på min fråga - SMÅ BOKSTÄVER skulle det vara.



Ha det godis

2009-07-06 @ 19:07:44
URL: http://www.halsozam.com
Postat av: Lisbet

jaja, lugnt på jobbet är det fast jag fick panikringa dig. Linda kunde svara på min fråga - SMÅ BOKSTÄVER skulle det vara.



Ha det godis

2009-07-06 @ 19:08:01
URL: http://www.halsozam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0