Utgång

Igår blev det en spontanutgång på Rex. Jag, Frida och Hanna tittade på Allsången och snackade om att ha fest någon tisdag, sagt och gjort så drog vi ihop vinslattarna sen i lördags och gjorde Sangria (ja, vi var ut i lördags också!)


Sangria ska ju egentligen göras på röttt vin, vi gjorde vår egen blandning på vitt vin och rosé och det funkade bra det med! Riktigt gott blev det.




Det var jag och Frida som fokuserade på drickat medans hanna följde med för att hålla öonen på oss..haha. Tur att nån kan göra det.



Vi hade riktigt kul, det enda tråkiga är att jag inte längre kan ha mina nya höga skor. Uppenbarligen så sväller mina fötter och blir till två tjocka korvar så jag kan knappt gå. Nya skor, idag.
Solen skiner och det är riktigt fint väder, skulle vilja liga på stranden men jag tror att min röda hud skulle bli väldigt tacksam om jag lät den vila i alla fall en dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Girls, girls, girls! Jag vill ha sangria nästa gång!

2009-07-01 @ 10:47:41
Postat av: Hanna S

Smygförförarblicken Erica!

2009-07-01 @ 10:48:36
Postat av: nina s

Hej erica va kul att allt var bra på resan,vi saknar dig på backen.Hoppas att du får en under bar sommar med mycket fest och flört eller en romans.

kram från mig

2009-07-03 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0