Tisdag!

Oj, oj,oj vad trött jag var i morse när väckarklockan ringde. Jag hade bestämt med Paula att käka hotellfrukost med henne så kl 9 satt vi på plaza. Mätt och trött efter det så bestämde jag och Hanna att vi skulle gå på bildmuseét!



Glada var vi! Men tyvärr så var museet stängt.
Nåväl vi tog en tur runt Gammlia och tittade på djuren! Vi såg....
Geten Emil. (Ja, han hette verkligen så!)


Får!

Något som också brukar visa sig ute på Rex, TC och diverse uteställen här i Umeå.....
nämligen svinen!! Ha, ha, ha!

Men söta var dom! Men det brukar de ju vara ;)

Såg också en nära släkting till mig......

Kossan! Ha... jag är fyndig idag eller hur?
Det var ju nästan som att vara på djurparken och vi avlutade det hela med att självklart fika.




Lägger också upp två kort från förra torsdagen då jag var på middag hos Malin.
 Rosé och goda vänner, vad kan gå fel??
Malin, blir du sugen?





Vill ni ha receptet på denna häligt goda drink?...hör av er!

Ha en bra tisdag!! Jag tänker avsluta den hela med slutet av Scarlett... lovely. Varför gör dom inte kläder eller karlar sådär längre?

Kommentarer
Postat av: Hanna S

man ska undvika svinen och satsa på lammen!

2009-07-28 @ 16:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0