Snart Allsång!

Sitter inne efter en promenad med Hanna och gissa om jag är glad att vara hemma! Inte bara för att det är skönt att vara själv några dagar...utan det handlar mer om att jag är glad att jag kan vara hemma hos mig. Jag hade ju ett av mina inte så smartaste tillfällen när jag lämnade Åsele på söndagkväll utan min hemnyckel. Detta kom jag förstås på när jag svängde in på min gata. Jag fick snällt sova på Hannas soffa och ringa vaktis dagen efter. Inte smart.

Vi sov i Högland innan vi åkte till Risbäck på dop.

IngaBritt hade med sig sin lilla söta bebis (elins lillebror)



Så här fina var vi påväg till dopet. Som ni märker hade jag glömt att det var till en kyrka vi skulle. Klänningen var mer gjord för en lördagkväll ;) haha!


AStina, AElin å AEmma (hänger ni med på min dialekt!)
Anledningen till varför vi varför vi var i Risbäck


Det bjöds på god mat och gott fika som vi njöt av i fulla drag!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Kyrka som kyrka, du är ju inte direkt den som är pryd även om du så gärna låtsas det! Är Elins lillebror en hund?

2009-07-14 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0