Lägesrapport!

Dag 2 är snart över (nej, ingen nedräkning här) och jag måste säga att det går mycket bra!!


Viktor var tvungen att ha sina nya solglasöon på sig igår.... utifall att det skulle bli sol. Men nej. solen kom aldrig utan jag fick springa in efter regnkläder (man kan ju inte tänka på allt.
Dagen gick bra och jag fick till och med i dom pannkakor gjorda på fiberdinkel och grahamsmjöl. Viktor åt i godan ro medans Edvin tyckte dom smakade lite bränt.

Idag har vi spenderat dagen på Leos Lekland, gissa och det var mycket folk. Och jag har bara 1 sak att säga.... ungar alltså! Vad dom lever om, tur att "mina" är så väluppfostrade och ordentliga!!
Hanna S skrattade gott åt att hon minnsan fick åka hem själv, utan barn. Hon har varit lekledare kan man väl säga, hållt MIG sällskap och sett till att JAG vart nöjd och glad.

Vi var ju förstås tvugna att köpa mat och slush, efter Leos så blev det "godishuset"och jag måste nog än en gång säga det jag försökte få pojkarna säga i telefon kära syster "tur att din lillasyster är tät" Haha, Virus den smartingen köpte ju inget godis för han hittade en tugummimaskin han ville ha. Sen åt han ju förstås mitt godis!  Smart kille.

Ikväll sover Edvin hos mormor så jag och Viktor är själva....
fortsättning följer!

/en trött


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Han gå långt den där V alltså! Redan insett hur man gör! Jag kommer till Allsången, köper med lite frukt och jordgubbar vare sig du vill eller inte! Dagens lärdom är att man får ta för sig innan nån annan hinner före! Sitta kvar och dryga sig vid ett bord liksom, då tar tant Hanna till knepen!!

2009-07-07 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0