I ren protest...

så ska jag inte göra nånting idag. Lekledare moster har tagit ledigt och pojkarna ska få se på tv heeela dagen. Vi ska inte göra någonting, absolut inget bara för att jag är sur. Sur på vädret, sur på regnet, sur på allt.
Ja, jag vet...det har vart en himla massa tjat om vädret (kanske ännu ett ålderstecken) och mitt dåliga humör, men det är faktist inte kul.
Nåja... några planer för dagen har vi väl trots allt och i morgon blir det loppis och aktion....fynda, fynda, fynda, så egentligen är det väl inte synd om mig (bara lite)

Jag har en liten överraskning till mina vänner när jag kommer hem. Eller överraskning och överraskning men ni kommer bli förvånade...jag kan ge er en ledtråd, det innehåller  mig själv... och ett kök! Förvånade? spända? Jag är väldigt nöjd i alla fall


Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jippijippi!



Det regnar, så nu kan du vara glad för alla har regn! Rättvisa är skipad!

2009-07-10 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0