Hur svårt kan de va??

Jag menar det. På allvar alltså... hur svårt kan det va??
Bara gör som jag vill, är det så svårt?? VA? VA? VA?
Ge mig sommar nu!!
Som ni förstår har jag fått ett psykbryt.
Tack och lov sitter Viktor tryggt framför tvn medans jag sitter här och nästan spasmar. Det är sant, tror ni mig inte, kom hit och titta på tant.
Seriöst, vad hände? Jag behöver sol... sommar, bad (och kanske lite vin).
Jag hade inte planerat min och pojkarnas semester inne i min lilla tvåa, det är inte roligt någonstans.
När man är liten ska man få vara ute leka och ha skoj. Inte nästan bli ihjälslagen av sin egen bror, för det är vad som händer när dessa två blir görolösa. Det är nästan så att jag också vill hoppa in i slaggiset, för inte är det roligt när det bara regnar.
Visst kommer solen nästa vecka? lova!
Då är de ju marknad och då behöver vi sol.
Jag får ju deppen av detta väder, höstdeppen.

Hur som... Virus tvingade ut mig på en promenad, för han ville minnsan ut och sparkcykla fast det regna och det är klar.. när jag var liten tyckte jag också att det var roligt att hoppa i vattenpölar så djupa så vattnet rinner in i stövlarna.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Kanske vin? Ta bort kansket. Förstår vad du menar med höstdepp, men kom iiigen Erica, vi kan ha skoj iaf! Vi måsre bara ut mer, vi är som några gammtanter.

2009-07-07 @ 23:32:17
Postat av: Andreas

Man behöver faktiskt inte sitta inne :)

Besök Holmsunds Tropikhus med spindlar, ormar, etc - definivt något för små killar! Sen finns det badhuset och glöm inte Leos Lekland.

2009-07-08 @ 00:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0