En granne i tvättstugan snor mina trosor!

Nä, det är det ingen som gör... men ´visst var det en rolig rubrik? haha!
igår när jag tvättade kom det in en kille med knästrumpor och morgonrock, han skulle säkert snott trosorna om inte jag vart där.
Bråttom, bråttom... snart på väg till åsele och gissa vad jag sitter och gör när jag borde packa? jo kollar bloggar förstås!
Hm.. inte bra men jag är ju en van packerska. Jag gör som vanligt, tar med hela garderoben. Men visst är det konstigt...garderoben är full men man har ingenting att ha på sig. Ha, får hoppas att alla är för fulla för att märka... det brukar vara så!
Kom och häng vettja... vi kommer få skoj.

Om annat...see u on the other side!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Hur kan man sno trosor av nån som inte har några?

2009-07-16 @ 12:33:38
Postat av: Johanna

hehe, ska du på marknan, fy så trevligt! Ni hade det bra i NY som de verka? kom hit igen å hälsa på så vi får umgås lite mera! kramar

2009-07-16 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0