yo,yo,yo

Dagen blev inte så dålig som jag trodde! Tiden på jobbet swischade förbi och det var riktigt trivsamt att jobba under tiden. Jag gillar att ha grupper, men ibland kan det vara svårt att möta alla männsikor, ibland är människor svåra. Men jag är lätt...so easy, ha!!
Rundade av kvällen med middag hos Hanna, synd att jag inte hade med mig kameran för hon hade gjort såååå myyssigt, only for me!
Trevlig kväll, skrattade så tårarna rann. Hon är så tokig den där Hanna!!
Kom på värsta texten så jag å Hanna sjöng och rappade... och på vägen hem...precis innan jag ska runda en husknut för att gå genom parken och hem till mig....
Vad tro ni händer??
Jo men jag måste ju förstås börja rappa/sjunga den här texten, högt och med mycket inlevelse. (den gick lite så här.. "fuck the police"...)
Jo,jo när jag rundat hörnet så möter jag en rökande kille i min egen ålder som tittar lite konstigt på mig...
Tro faan de, möta en tjej rappandes lixom... det är inte ok. Jag skyndade mig så fort som möjligt där i från.
Han har nått att berätta för kompisarna, tur han inte såg "movsen" samtidigt..he,he..
Så dagen slutade bra i alla fall...(om vi bortser från "rapp" insidenten)

God natt... och som jag säger till mina pojkar (ok, syrrans pojkar) flyg till drömmarnas värld!!
(vet inte var ja kom på det, men dom har anammat det i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men ååå erica hahahahahahaha!!!!!!!!!

De e bra cool du hahaha

2009-01-22 @ 23:20:30
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: H.Strand

ur funny

2009-01-23 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0