Vilken vecka...

tack och lov att den snart är slut.
Har varit så trött och seg och less. Har bara velat ligga framför tvn med filten omkring mig och se på tv.
Så inte mycket har det blivit gjort denna vecka. Tog en morgonpromenad nyss, det var ju bra. Men inte kul!

Syster försöker fortfarande få med mig på den där dumma utmaningen... ha, hur tror hon att jag ska kunna låta bli att handla? Jag vill ju köpa massor av grejer!

Idag ska jag fotas på jobbet, vet inte riktigt i vilket syfte men det är en riktig fotograf i alla fall!!! Inte bara Strand som tar modelpix på mig:) Så det är väl bäst jag försöker "piffa" till mig, måste ju se respektabel ut!!

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

you sing you to me! F the police coz I'm the police. dagens rhyme, lätt!

2009-01-22 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0