Vilken primadonna!

Vilken härlig dag! Vi har haft det jättebra!
Tilda har precis farit å det känns lite tomt...(fast hon var här så kort tid)
Åh..jag vill så gärna ha en ny hund, fast syrran tycker jag ska skaffa en ny kille i stället.. frågan är vem jag har mest nytta och glädje av??

Här kommer två bilder så ni få se huyr fin hon är.. men jag lovar hon är ännu finare i verklighet.


Här ligger hon i sin säng i vardagsrummet.. här har hon legat och kurat ihop sig som en boll och snarkat!!


Hon tyckte även att det här...min tvätthög, va en bra säng
-Nej kära syster jag har inte tvättat än och Ja, den ligger fortfarande kvar på golvet där du la den!
(jag måste skriva sånna här direkta meddelanden till min syrra annars ringer hon snart och frågar varför ja inte tvättat)

Hon kan inte riktigt förstå att det finns 1000 miljoner roligare saker att göra än att tvätta och att man då och då måste gå utan trosor för man inte har några fler rena... de är bara smällar man får ta helt enkelt.
Nej jag lovar, det har aldrig hänt på riktigt att jag fått lov att gå utan trosor för att alla var smutsiga... det kan dock hänt att jag behövt köpa nya bara av den orsaken. Nog om mina trosor nu! Visst är hon fin?... Tilda alltså! Hon trivdes här i högen.

Har börjat med ett nytt projekt också..(nu blir ni nyfikna va?) kan berätta att ajg får väldigt ont i fingrarna av det. Jag lovar ja ska visa när det är klart....
Nu fick ni er en liten tease!

Hopp isäng nu. '
Det här är sent för en stackars singeltjej... drömmer mig bort till utgång med tjejorna och fina killar som luktar gott!

God natt!

Kommentarer
Postat av: hanna s

du är rolig.



jag tror vi får ta bort båda kriterierna, goluktn' och fina, så ska vi se att det löser sig! man kan inte va så kräsen Erica! hund tycker jag, de kan man lämna åt andra om man blir less!



2009-01-11 @ 00:05:15
Postat av: h strand igen

å duu. jag fick också köpa nya för jag hade inte orkat bry mig om tvättid, sånt som sker just precis! man är väl inte mindre värd bara för det!

2009-01-11 @ 00:06:44
Postat av: Lovisa

Haha jag skattar som bara den när du skrivet meddelanden till hanna .. jag hör hon framför mig hihihih!

Hund röstar jag på !!



2009-01-11 @ 01:36:17
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Elin

Hund alla ggr ;)

2009-01-11 @ 12:25:05
Postat av: hanna s

picknick på lördag, Elin är på! sagt till Frida å han som hon är ihop med också. vi kör väl knytis? blir supermys. nu ska jag äta köttballar!

2009-01-11 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0