vilken kväll!

Kvällen igår var precis allt som vi trott och hoppasts på...och lite till;)
Dagen började med rännande runt stan för att inhandla lite rekvisita för kvällen..(dricka och smycken). Han med en lunch med moster Maria och sedan var dert bara att invänta kvällen!

Det var som vanligt superkul, förrutom att drickat gjorde att vi pratade mer skit än vanligt!! Men vi vet ju också att idag mår vi alla som vi förtjänar!  Underbart! Ha..nåja men film, sällskap och mycket mat har gjort även idag till en bra dag

Här kommer lite bilder från var glittrande fest!


Så här glittrande och glimmande var jag under hela kvällen!


Frida och David körde sina vanliga poser!


Hanna!




På Klubben träffaden vi även Elin som oväntat dök upp...

Till er som hoppast på lite bättre efterbilder (sen spraytan) så måste jag erkänna att jag inte tog någon bra nog att visa.
Så fort jag får några bättre bilder skickade så kommer dom upp!
Så att ni får se kvällens värdinna (och anledningen till festen) i en liten mer smikrande klädsel än duschmössan.
Dags för sängen, är redo för en ny vecka. Det kommer bli bra.

Dröm sött.. (ja jag vet att klockan inte ens är tio än, men jag tänker gå isäng!)

Kommentarer
Postat av: H.Strand

gonatt snutts. fin bild på Malin tycker jag. men Elin var lätt festens pärla.

krams

2009-01-25 @ 22:48:23
Postat av: Hanna

Alltså! Jag tycker du ser lite blek ut. Haa ha ha

2009-01-26 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0