Vilken dag!

Efter jobbet så gick jag direkt till Hanna där det bjöds på Broccolisoppa med bacon. Jättegott!


Jag måste verkligen köpa en ny kamera...för inte kan det väl vara jag som tar sånna här dåliga bilder:)?... Vi låter det vara osagt!


Vi åt och pratade genom en kandelaber med gröna ljus!




Idag hade Hanna vart duktig och gjort efterrätt..Naturella nötter doppade i mörk choklad...mm...de visste var det satt!


Vilken härlig dag! Ibland kan jag vara så otroligt nöjd och glad över mitt liv! (Låter det konstigt) Men det är sant. Jag gör roliga saker varje dag.
Ikväll när jag kom hem hade jag en tidning som låg och väntade, det är vardagslyx det! Tack kära syster för denna "braiga" julklapp som ger mig glädje flera gånger om!!...
Så nu ska jag krypa ner och läsa..

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna som inte är Ericas syster

har du tänkt på att din kamera kanske är bra och vissa inte fastnar bra på kort? I think so! ho ho. snygg finne. ska typ ha tandkräm på den i en vecka. jag vill å ha min tidning! komsi!

2009-01-13 @ 22:05:04
Postat av: Hanna S

sorry att jag var lite off när du ringde och hade tråkigt!

glömt varför du inte kunde komma till Elin. ye ye. puss!

2009-01-14 @ 15:54:13
Postat av: Anonym

Tur att jukklappen var till glädje.

Har nu påbörjat stickningen av tjocksockar. Fattar inte vad som hänt. Hoppar generna från Farmor/mormor en generation!!!???? Jag som va så BRA i syslöjd. Det blir som lite extra "mönster" i skaften. Vilket inte var tänkt... Så det jag ville säga var att några sockar till födelsedagen blir det då inte....

2009-01-14 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0