väskan är packad

Ikväll åker jag med syster till åsele! Det ska bli skönt att få ha en helg och bara ta det lugn och träffa mina pojkar förstås!
Edvin tyckte att det var självklart att jag skulle sova på en dyna i hans rum eftersom han för 2 veckor sen har städat!!
Vem kan tacka nej till ett sånt erbjudande? när han till och med plockat bort sitt älskade lego.
Det var ju mer än jag gjorde för min egen syster. Hon till och med diskade innan hon for! det är sånt man har storasystrar till!

Längtar tills vi sätter oss i bilen.
Tycker det är mysigt att åka iväg sådär.. med lite dricka och frädkost.
Har jag tur åker jag på en längre resa i vår...bara folk kan bestämma sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0