Uppe med tuppen!

Hör och häpna, jag är uppe tidigt idag. Hade tänkt mig hinna lite morgonspinning.
Det är konstigt det här...jag har ingen familj (barn, kille), jag har inget husdjur eller annat som gör att jag har någon annan att tänka på. Den enda jag behöver bry mig om, är mig själv. Men ändå har jag svårt att hinna med allt, det känns faktiskt...(och jag trodde aldrig JAG skulle säga det här som är världens lataste person) som om dygnet har för få timmar, ok egentligen inte men jag har som svårt att hinna med.
Sova, jobba 8 timmar, träna, umgås med kompisar, filura på olika saker, kolla vad som är hot i bloggvärlden.
Ha,ha, som ni märker, jag har inte så fullt upp egentligen. Jag väljer ju själv hur jag vill spendera mina dagar.
Men det är skönt att komma iväg och träna på morgonen, då har man som "gjort bort det". Fast idag blir det bara 30 minuter innan jag måste susa vidare till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0