Torsdag...

redan?? Vart har denna vecka tagit vägen?
Igår åt jag en god middag på Lottas med Selma och Maria. Jag lyxade till det och åt både efterrätt och en kaffedrink...mm, gott var dett!
I satt och pratade om allt och ingenting i flera timmar. Alltid lika roligt att ses, tänk när vi jobbade ihop tjejer?...vilket gärngäng vi var! Då var det roligt att gå till jobbet nästan jämt..(nästan):)
Som tur är trivs jag ju på mitt nuvarande jobb också så det är roligt det med!

-12 grader idag och strålande sol! Vilken vinterdag. Hoppas jag kan ta  lite fina bilder som ni får se senare.
NU är det dags att susa till gymmet, tänker träna lite innan det är dags att gå till jobbet. Vi har två "gruppstarter" idag så de gäller det ju att vara "top notch" (eller hur de nu stavas)...engeska var inte riktigt mitt ämne.

När jag vaknade hade jag också ett litet paket i brevlådan....wohow, kläningen till Elins fes!! Den är superb, precis som jag ville ha. Tack, tack, tack Hanna för att du orkade (själv har jag inget tålamod med sånt) leta igenom hela internet innan du äntligen hitta klänningen jag ville ha!!

Ha en bra dag alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4187478.ab

2009-01-15 @ 15:09:33
Postat av: Elin

Vad roligt! Jag väntar på att min ska komma hem, tar ju en evighet :)

2009-01-15 @ 18:32:43
Postat av: Hanna S

okej 12 grader men inte 23!! tack så mycket för skjutsen, you saved my life! :) fredagsmacka kl 9!! ska bli mys å hänga ikväll. hoppas yogan är najs! kramp!

2009-01-16 @ 08:18:05
Postat av: Moster

Kul med din blogg, fick veta adressen av Hanna idag. Ha det gott!

2009-01-16 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0