Tomt, tomt, tomt

Nu har dom åkt.. "familjen Enerstedt" (får man säga så fast dom inte är gifta?!) och lägenheten ekar tom..
Ja ok, tom är väl att ta i! Nu gäller det bara för mig att ta hand om the leftovers.. för tro mig de bli litegrann när man bor 6 pers på 49 kvadrat!
Mycket disk! Kan man be sin mamma att komma bara för den saken? att diska? Hon har ju gjort ett sånt bra jobb dom tidigare dagarna...varför inte nu?
Nä, de förstås är man 25 år så borde man ju kunna diska, men inte jag! Jag låter den stå några dagar å kolla på tv i stället. En bättre spenderad söndag tycker jag!!
Förresten det är väl lika bra att erkänna redan nu! Det där nyårslöftet som jag vid ett svagt tillfälle sa att ja skulle ha... det är redan brutet! Jag vet, ni andra visste ju att ja aldrig skulle hålla de men man måste ju försöka!
Men de va dumt.. för er som inte visste så hade ja ju tänkt skippa godis fram till semestern. -Ni se, dumt va? Godis som är så gott, så underbart. Men kanske inte varje dag. Ha! ni ser ja är redan smartare nu än -08!!
Så länge/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0