TGIF

Thank God It´s Friday!!!
Äntligen!! som vi har väntat, och gnatat och slitit denna vecka med väntan på denna underbara dag.
Tog sovmorgon i morse, ingen träning här inte! tror på det här med att "lyssna på kroppen" och min kropp har hela denna vecka skrikit vila, vila, vila. Så det har jag gjort också!

Idag är det några ynka få (6,5) timmar på jobbet som gäller. Sen ska jag och Elin T åka och spraytana (solduscha) oss.
Vi vill ju båda se helt magnefika ut i morgon, den stora dagen..he,he..
Kanske ska dra med mig kameran så att ni får se lite bilder. Vi får se, ni får se

Ha en bra dag
/ So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

12345678910

Det där är hur mycket pengar du har råd med!juhfleigeuooöugutoot555u 75igubhsfibfgli ohopojkojoo

2009-01-23 @ 11:41:54
Postat av: Anonym

Det var alltså Viktor som skrev!

2009-01-23 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0