tävling!

Jag läste om den här tävlingen http://petrras.blogg.se/2009/january/kolla-har-vad-jag-har-till-er.html.
Ha! tänk om jag vinner va?? Jag brukar aldrig vinna, men nån gång ska väl vara den första!!
Och tänkt vad skönt då slipper jag hålla på med sånt "tjafs" själv. Ni som känner mig vet hur mycket jag hatar det här med datorer... och jag fick för mig att skaffa en blogg!!...hm...
Men jag vill ju ha de snyggt omkring mig! inte så tråkig design som nu...(det är är också en hint till alla er andra som kan det här med datorer och kan hjälpa mig ifall jag inte vinner! he,he)
Aja.. håll tummarna för mig! och allt annat som kan hållas;)

Kommentarer
Postat av: petra

svar: hey, roligt att du är med :) lycka till!

2009-01-30 @ 19:11:17
URL: http://petrras.blogg.se/
Postat av: Kusse E

Hello!

Jag som gick till Moster Eva å Farbro Jan igårkväll för jag trodde du bde där.. men icket! =)

2009-01-31 @ 09:36:41
Postat av: Anonym

du måste ta med din bärbara så du kan uppdatera från skotern. ligga ligga ligga i backen!

2009-01-31 @ 16:12:57
Postat av: H.Strand

du måste ta med din bärbara så du kan uppdatera från skotern. ligga ligga ligga i backen!

2009-01-31 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0