Tar mig en blogglunch idag!

Oj vad jag mådde bra när jag promenerade till jobbet! Jag spinnade på som bara tusan, så jag tror att till och med Cissi-cyklisten skulle bli stot över mig!
Jag är ju inte så värst mycket för det här med spinning egentligen, jag vill ju ha träning som går fort,med 1000 olika steg så, hejsan-hoppsan..var det redan slut? Ni vet, så man inte har tid att känna hur jobbigt det är...
Men jag börjar faktist att gilla spinning! Man får ge det några gånger (minst 4-5 tycker jag) och sen gäller det att inte gå ut för hårt, så man kör slut på sig redan vid första låten. Det tar ett tag innan man hittar den här gränsen där man kan pressas sig själv, men ändå inte är för jobbigt.
Oj, här fick ni visst lite träningstips också! Ha, som värsta proffsbloggaren:)

Ikväll ska man bli bjuden på middag..mm..jag längtar redan!
Har ni tur kommer kanske lite bilder också!

/så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna som inte är Ericas syster

matar tillbaka ju! hurt du är då, funderade på en promenad runt fem imorse när jag fortfarande inte hade somnat, tuur man jobbar dagtid resten av januari!! man blir fucked up.

2009-01-13 @ 16:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0