Sov till kl 13 idag.

Det var härligt! Min kära pappa skulle dock blivt galen... sova bort dagen sådär.
Det är en sak jag skulle viljat ärvt av min pappa.... hans morgonpigghet. Ok att han somnar i soffan kl 19, men ändå, tänk att kunna kliva upp tidigt...varje dag. En annan sak jag skulle önskat få, är hans "ordning och reda" han blir galen när det är stökigt...och har koll på varenda grej han har. (Han skulle få hjärtattack om han såg hur det såg ut här).... Varför kära syster ärvde vi inte det?. För jag måste ju få säga... du är ju inte heller så ordningssam, fast du är snäppet bättre än mig!
Nej, det enda jag ärv av min pappa (förrutom några utseendemässiga likheter?) så är det väl hans förtjusthet i dansband.. Det är ingenting jag vill erkänna.. jag skulle förneka det tills jag dör om ni frågar, men jag kan inte låta bli att stampa i takt med foten så fort jag hör en svängig melodi!! Ha! kan väl inte heller förneka att jag kan dom flesta sångerna också. Men kom ihåg, det här är din och min hemlighet nu! Lova!

Anyway... Igår så var jag och Hanna sugen på att gå på bio, så vad gör man veckan innan löning och man verkligen skramlat ihop sina sista slantar... Bjuder in sig till Elin T, såklart. Förrutom att hon bjuder på trevligt sällskap, så har hon också en VÄLDIGT stor TV... En projektor. Och för jag och Hanna som fortfarande för på våra 19 tumm "tjock"-tvs så är det ju nästan som att vara på bio!!
Vi såg The Notebook, har ni inte sett den, se den idag!!! My god, vad den är romantisk! En riktigt bra film:)

För dagen idag gäller det middag och film hos Hanna med start kl 16. Jag får se om jag åker och tränar eller tar en promenad innan. Eller stannar hemma, lyssnar på musik och "skaka rumpa"!!! För nu är ¨jag les på att promenera i tystnad... jag vill höra bra musik, Så man blir glad, bara min telefon kommer tillbaka från lagningen!!

Over and out!
Ha en bra dag//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0