oj...

Nu har jag lämnat tryggheten på USM för att söka mig till nya äventyr på IKSU, vi får väl se hur det går. När man inte känner sig hemma blir det lite nervöst, men det ska jag väl lyckas övervinna på ett eller annat sätt;)

Kom på att jag hade ju fått ännu en bra julklapp från syrran... presentkort på Indiska, och när skulle det passa bättre än nu att användas upp. Nu när det känns så här lite segt och man bara går och väntar på lönen...precis så här kändes det imorse:
-Wohow, jag får handla idag!!! när jag kom ihåg presentkortet!
Det är bra..presentkort alltså! Undrar dock om Hanna (syster) blir glad över min nyfunna glädje. Det är ju hon som fungerar som min ekonom och gör sitt bästa för att ge mig bra spartips..
Vad va det sist..ja, just det. Man skulle ha en köpfri månad,
-Jag tar februari, svarade jag. Perfekt! den kortaste månaden!. Ha,ha..

För tillfället är vi nog många som väntar på lönen, det känns som om man redan handlat upp den innan den kommit!
Men på fredag...4 dagar kvar!
2 veckor kvar till febrari...snart sommar.

Dags att gå till stan för att se vad de kan bli av presentkortet, sedan jobb, sedan hem, sedan sova, sedan, vakna, sedan jobb, sedan träna,...sedan..ja, ja ni förstår... jag vill att denna vecka ska gå fort!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Super att du ska vara på Iksu! Och ser fram emot fredag, dock är jag lite nervös :P

2009-01-19 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0