Jaha?

Det var det... jag trode lixom att det skulle vara mera.... pratar om iksu alltså. Vet inte om jag är besviken men tyckte inte passet var så jättebra. Fick inte riktigt upp någon bra puls (jo, jag kunde stegen så jag stod inte bara still!)
När jag spinnar så tänker jag alltid "dans" olika stegkombinationer och så vidare men nu när jag hade den verkliga varan...nja..jag vet inte riktigt.
Det bästa på passet var helt klar när Elin P stirrar på mig med argsinta ögon och säger:
- påminn mig om att aldrig gå på det här passet igen.
Hon syftade på att det var för svårt för henne, men det var det inte!!

Sur är jag också!... För jag tvättar. Usch och fy vad det är tråkigt. I födelsedagspresent önskar jag mig en tvättmaskin (hatar tvättider) en mangel och nån som gör skiten åt mig. Förbannat lång tid tar det också. Visst hör ni att jag är arg?
Det kan ju aldrig bero på att man skjuter upp och skjuter upp tvätten så man tillslut har ett helt berg.

Förresten, jag fick ju en liten utmaning av syrran om köpfri månad...
GLÖM DET!
Jag har redan planerat in vad jag ska köpa för lönen så egenligen är pengarna redan slut!!

Stackars mamma trodde att jag var helt barskrapad (jag måste ju överdrriva lite för att bygga på dramatiken!) så hon förde över lite pengar. Ni ser! JAg visste att bloggen skulle löna sig...ha,ha.ha...

Ha en trevlig kväll så ska jag sura och tvätta i fred!
/Så länge

Kommentarer
Postat av: H.Strand

alltså jag kan do your tvätt, betala mig i natura, jag nöjer mig aight! Cats imorgon, wanna see u alla dagar! :) snart sova, om jag kan. lovemachine.

2009-01-20 @ 23:00:27
Postat av: H.Strand

uppdateraråå jag vill veta vad som händer i ditt liv!

2009-01-21 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0