Jag älskar...

tulpaner!
Det är så härligt att få ha en bukett färka blommor hemma!


Det vill jag ha varje helg. Det piggar upp hela lägenheten och känns som att vi går mot vår...



Bjöd Malin på middag ikväll... man måste ju muta med något så att hon dyker upp!!
Jättetrevligt! Jag bjöd på lax, rostade grönsaker (med pot) och romröra... receptet har ni här...
Ha! trodde ni verkligen att jag skulle lägga in ett recept? jag mena, vem skulle laga det? he,he,he...



Nåja, Malin verkade nöjd i alla fall. (Ser ni hur hon med förväntan i blick väntar på att få hugga in!?)
senare fortsatte vi kvällen med mycket godis och Let´s dance!
vI skrattadé så vi höll på dö! En väldigt rolig kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

mysigt och gott det såg ut!!

2009-01-10 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0