hej hopp!

Gårdagen på jobbet gick snabbt. Ibland är det faktiskt kul att jobba! Fast jag gillar inte när det blir rörigt och ostrukturerat. Helt tvärt emot med hur jag är hemma.. där spelar det ingen roll hur rörigt jag har det, jag trivs ändå.
Men på jobbet behöver jag ordning och reda! Vem kunde tro de?

Är som vanligt lite sen... jag gillar att kliva upp och ha lång tid på mig på morgonen, men det händer nästan aldrig för jag ligger och drar mig, och drar mig... ja ni fattar.
Därför måste ja skynda mig nu.. har lite ärenden innan jobbet

So long/E

Kommentarer
Postat av: Elin

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4009511.ab

2009-01-08 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0