Hej, hopp!

Tar sen lunch idag, ibland blir det så!
Till frukost i morse åt jag Hannas (strand) egenhändigt gjorda mjukbröd. Så med att berätta vad jag ätit ville jag egentligen säga vad duktig Hanna var. Även hon kan...när hon vill,ha ha.
Igår blev ajg ditbjuden på muffis och nybakt bröd..mm.vad gott det var. Önskat att jag haft med mig kameran så ni fått se.
Tycker hitills att den här veckan har gått fort, jag vet det är bara tisdag än...men snart helg igen känns det som.
Idag har jag ett överväldigande projekt på g, nämligen städningen hemma.
Syster kommer ju i morgon och då vill hon att det ska vara UA= Utan Anmärkning.
Ha! Så ni förstår jag måste jobba....

so long

Kommentarer
Postat av: Elin

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4269087.ab

2009-01-28 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0