Härliga lördag

Finns det något bättre än att få sova ut, äta frukost i lugn och ro och sen bara gå omkring och dra benen efter sig hela dagen? Jag tycker inte det!

Igår hade jag Hanna (igen) på middag vi gjorde köttfärs av något slag... men tro mig, det var godare än det ser ut på bilden!


Senare precis när vi var redo att hugga in på kaffet kom Frida (söder )och Malin och hade med sig sushi



Det är inget för mig, gladare blev jag dock av det här!....


Frida hade med sig två flaskor rödvin som vi delade systerligt.  Elin kom även senare med en låda vin!..
Ni kan vara lugna vi drack inte upp allt:)

Vi satt och pratade, drack vin, åt mörk choklad och hade utomordentligt trevligt!!

Sitter för tillfället och väntar på att Hanna kommer hit och visar sin klänning för nästa helg. För det är väl det vi sysslar med mest nu för tiden.... taggar för Elins "bling, bling "fest!!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0